SEO mīti un patiesība: kas ir tiešām svarīgi?
Uzņēmumu un zīmolu redzamība meklētājprogrammās ir kļuvusi par būtisku faktoru digitalajā vidē. Lai sasniegtu augstu pozīciju meklētāju rezultātu lapās, uzņēmumi bieži vien vēlas aktīvāk izmantot SEO jeb Search Engine Optimization. Tomēr ir diezgan daudz mītu un nepatiesas informācijas, kas ierobežo uzņēmumu iespēju sasniegt kārotos rezultātus.
Tāpēc mēs, "SEO Aģentūra" speciālisti, atmaskosim 5 populārākos mītus, lai palīdzētu Tev izprast būtiskāko par SEO.
1. mīts - SEO ir tikai par atslēgvārdiem
Nav šaubu, ka atslēgvārdi ir svarīgs SEO elements, bet tie nav vienīgais faktors, kas ietekmē vietnes pozīcijas meklētājrezultātu lapās. Saturam, tā tehnikajam izpildījumam, lapas elementiem un citiem faktoriem piemīt tikpat būtiska nozīme. Lai sasniegtu labus rezultātus, nepietiks tikai ar atslēgvārdu aktīvu izmantošanu, bet arī jākoncentrējas uz kvalitatīvu saturu, labu lapas lietotāja pieredzi un tehniski pareizi būvētu lapas struktūru.
2. mīts - pietiek ar vienreizēju optimizāciju
Diemžēl, SEO nav vienu reizi veicams uzdevums. Meklētājprogrammas regulāri maina savus algoritmus un kritērijus, kas vērtē lapu, tāpēc optimizācija jāveic regulāri un par to nedrīkst aizmirst ne satura, ne tehnisko risinājumu kontekstā.
3. mīts - Atslēgvārdi jāiekļauj pēc iespējas vairāk
Ir izpētīts, ka pārmērīga atslēgvārdu plūsma saturā, var izraisīt negatīvu ietekmi uz vietnes rezultātiem, Kā arī meklētājprogrammu algoritmu sistēmas ir gudras un spēj noteikt, vai saturs ir ne tikai tehniski izpildīts atbilstoši prasībām, bet arī vai ērti un pārkatāmi lasām lapas apmeklētājiem. Atceries, galvenais ir piedāvāt vērtīgu saturu gan lasītājiem, gan meklētājprogrammu algoritmiem.
4. mīts - Sociālo tīklu aktivitāte neietekmē SEO
Sociālo tīklu aktivitāte patiesībā ir būtisks elements, kas palīdz ne tikai piesaistīt plašāku auditoriju, bet arī kopumā palielināt lapas redzamību meklētājprogrammās. Iesaistot dažādus sociālos tīklus, vienkāršāk veidot lapas saišu tīklu un veicināt saturu, kas tiek pārsūtīts plašākai auditorijai, tā pozitīvi ietekmējot lapas sasniegtos rezultātus.
5. mīts - Galvenais ir optimizēt
Lai gan optimizēšana meklētājprogrammām ir svarīga, galvenais fokuss tomēr jāliek uz mājaslapas lietotājiem. Lai sasniegtu ilgtermiņa sasniegumus, jūsu vietnei jāsniedz vērtīga, saistoša un viegli uztverama informācija, kā arī lapa jāveido tā, lai tā lietotājiem tā būtu ērta un praktiski izmantojama. Apvienojot tehnisko optimizāciju ar kvalitatīvu saturu un izcilu lietotāju pieredzi lapā seo sasniegumi ir garantēti!
Raksts apskatīts : 186 reizes.