"Artificial flowers" Divided by addresses
Results (1)
Doors and windows, accessories.
We are a cafe in Aizpute. On weekdays, we offer a hot meal for lunch, as well as an extensive menu and elegant and beautiful table tops for celebrations including weddings, birthdays, and more.
Mārcienas country seat. SPA complex, bathhouse, lodgings for night, conference and banquet halls, recreation in nature.
Koledža piedāvā četras pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas: māszinības, ārstniecība, sociālā aprūpe un sociālā rehabilitācija un divas arodizglītības programmas. Koledžā studē apmēram 250 studenti.
Riga Medical College of the University of Latvia (LU RMK) is a state-accredited professional higher education institution. After completing secondary education, it is possible to obtain short-cycle (first-level) professional higher education at the college.
Pirts Skola, akreditēta izglītības iestāde, kur var apgūt pirtnieka un pirts meistara profesiju
PIKC Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskola "SAULES SKOLA" piedāvā profesionālās vidējās izglītības programmas: apģērbu dizains, koka izstrādājumu dizains, foto dizains, interjera dizains, reklāmas dizains, tekstiliztrādājumu dizains, multimediju dizains.
Profesionālā izglītība : ēdināšanas pakalpojumi, kvalifikācija pavārs Restorānu pakalpojumu speciālists Viesnīcu pakalpojumu speciālists Konditors Mazumtirdzniecības veikala pārdevējs Tūristu grupas pavadonis
Latgales
Industriālais tehnikums (LIT) ir lielākā mācību iestāde Latgales reģionā un
viena no lielākajām Latvijā. LIT Latgales reģionā kalpo par vienotu septiņu
industriju profesionālās izglītības ieguves platformu Daugavpils pilsētā, Augšdaugavas
un Krāslavas novadā. LIT īsteno
profesionālās vidējās, arodizglītības, tālākizglītības, pilnveides, neformālās
izglītības programmas, kā arī sniedz ārpusformālās izglītības iegūto kompetenču
novērtēšanu.
Riga Aeronautical Institute (RAI) offer professional Bachelor and Master's degree programs. Professional training module is integrated into higher education programs. This provides an opportunity to obtain compliance with different standards in the frame of the same program and to make a clear separation between academic education, professional training and acquisition of professional skills.