"Konditora palīgs" Divided by addresses
Results (1)
Doors and windows, accessories.
Mārcienas country seat. SPA complex, bathhouse, lodgings for night, conference and banquet halls, recreation in nature.
PIKC Daugavpils Dizaina un mākslas vidusskola "SAULES SKOLA" piedāvā profesionālās vidējās izglītības programmas: apģērbu dizains, koka izstrādājumu dizains, foto dizains, interjera dizains, reklāmas dizains, tekstiliztrādājumu dizains, multimediju dizains.
Skolēnu mācību uzņēmumu darbība, karjeras izglītības ievirze, saistoši ārpusklases pasākumi, starptautisku projektu īstenošana, labs materiāli tehniskais nodrošinājums, ir kopmītnes. No 7.klases - Zinātniski pētnieciskās darbības ievirze, programmēšanas apguve.
Riga Medical College of the University of Latvia (LU RMK) is a state-accredited professional higher education institution. After completing secondary education, it is possible to obtain short-cycle (first-level) professional higher education at the college.
Speciālā pamatizglītības programmas izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem, ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem vai vairākiem smagiem attīstības traucējumiem. Arodprogrammas: ēdināšanas serviss, šūto izstrādājumu ražošanas tehnoloģija, kokizstrādājumu izgatavošana.
Vispārējā izglītība un amatu izglītība trīs gados. Jauki skolotāji un darbinieki, kas rūpējas par katra skolēna labsajūtu. Dzīvošana ērtās, mājīgās un jaunās kopmītnēs bez maksas. Mūsdienīgi dabaszinātņu un matemātikas kabineti.
Smiltenes tehnikuma Alsviķujā struktūrvienībā var apgūt šādas profesijas: šuvējs, pavārs, pavāra palīgs, galdnieks, apavu labotājs, datoroperators, aprūpētājs, būvstrādnieks. Dienesta viesnīca. Ēdnīcas pakalpojumi. Individuālā sociālās rehabilitācijas programma. Logopēda un zīmju valodas tulka pakalpojumi.
Basic education school.
Riga Aeronautical Institute (RAI) offer professional Bachelor and Master's degree programs. Professional training module is integrated into higher education programs. This provides an opportunity to obtain compliance with different standards in the frame of the same program and to make a clear separation between academic education, professional training and acquisition of professional skills.